28 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır karnında bildiğin titreme hareketi oluyor 😂 dışardan baya baya belli oluyor bebek titriyor bu durumu yaşayan var mı acaba içerde ne yapıyor da titriyor merak ediyorum iyiye mi kötüye mi işaret nedir bu durum valla anlamlandıramadım