Kızlar merhaba sezeryan olanlara bi sorum olucak ben ikinci sezeryanımı 10 gün önce oldum sorum şu kesinin oldugu yerlerde his kaybı oluyor biliyorum. Ama bunda bikini üstündede var sag tarafım kasıgım da hissiz ilkinde kesi etrafında vardı sadece bu normalmi sizce