btl56 Buseylul teşekkürler bu defa kontrole gittiğimde de sorayım doktoruma kaç haftalıkken almayı düşünüyor
btl56 Gonul_enes Demek ki doktorlar genelde 38+1 de alıyor ben bekletmeyi düşünüyordum ama bakalım hayırlısı
Gonul_enes btl56 benim diger iki dogum erkendi bu sebepten aldi bebegimin de gelisimi iyiydi riske girmeye gerek yok dedi aldi
Aslicrn btl56 ilk bebeğim 38+0 da sezeryan oldum suyu bittiği için acil şimdi 2. Bebeğimi beklemek istiyorm planlı olmasın ne zaman hazır hissederse o zaman olsun direk sezeryana alabiliyolar zaten bende bunu konuşucam doktorla
Aslicrn Eymen_Enis_Ser 20 haftalığım daha ama ne biliyim 38 oldu diye bi sebep yokken direk sezeryan olmak istemiyorum ya