Hanımlar vitaminleri aç karna içiyorum demir ilacını açken içmemiz gerektiğinden. Ama en son magnezyum kalsiyum vitaminleri toz halinde suya karıştırılıp içilenlerden onları içiyorum ama içmesem keşke diyorum her seferinde. Aç tok fark etmiyo o tozları içince tüm gün midem bulanıyo istifra bile etmişliğim var. İçmesem ayrı bi dert bacak kramplarım var ona iyi geliyolar. Sizin de mideniz bulanıyor mu? Ya da toz yerine muadili bir ilaç içen var mı? İlla tozunu mu içmemiz gerek başka türlüsü yok mu bu ikisinin