Gizem51 Arkadaşlar birkaç gündür sorun yaşıyordum kaşıntı kızarıklık hamileliğim alerjimi.artirmis tabi sağolsun hayatımda ilk defa hastahane dr sorunu yaşadım tedavi edecek dr bulamadım kadın doğum.ve cildiyeci arasında kaldım. özele gittim hemen rahatlatıcı iğne ve ilaçları verdi.olan arkadaşlar vardı merak etmiştir diye yazdım
Faziletttt Gizem51 geçmiş olsun canım inşallah bir daha yaşamazsin kaşıntı sorununu bende de oluyor arada sırada