Merhaba hanımlar bezmialem hastanesine giden varmı? Varsa hangi doktora gidiyor memnunmusunuz? Dogum fiyatları nedir? Dogum yapıp memnun kalan varmı? Şuan özele gidiyorum ben ama bezmialem hastanesini de begeniyorum 32+4 haftalık Hamileyim belki dogumumu orda yapma gibi Bi durum olabilir bilgi almak istiyorum tecrübeli annelerden☺️