Sizde de oluyor mu benmi korktuğum için hep bı dogurucam gibi hissediyorum 😟 37 haftaligim bebek aşırı hareketli aşırı canım acıyo uzanıyorum düzensiz kasılmam oluyor kasıklarıma ağrı giriyor ayağa kalkıyorum oturuyorum bu sefer kalçama bacaklarıma ağrı giriyo bütün gün evin içinde ah ah diyerek dolanıyorum yatsam suç kalksam suç ağlamak istiyorum 😭😭