Kızlar iyi akşamlar,bugün ayrıntılı ultrasonum vardı. 21+3 üm. Radyoloji doktoruna yaptırdım bulunduğum ilde perinatoloji uzmanı olmadığı için. Sağ ve sol böbrek olmak üzere birinde çapı 4.5 mm diğeri çapı 6 mm ölçüldü. Bebeğim kız. Bu durumla karsilasanlar oldu mu? Nelerle karşılaştiniz , kafama çok takıyorum