Merhaba hanımlar Rabbim nasip ederse Aralık sonu ocak başı doğumum görünüyor yani bizim kız tam bir karakış bebeği olacak gibi 🥰
Nem konusunun önemini kendimden biliyorum bir yetişkin olarak ben bile kalorifer açıkken burnum tıkalı rahat nefes alamaz durumda uyanıyorum. İlk aşamada buhar makinesi almadan nem sağlayacak çözümleriniz var mı işe yarayan?
Peteklere asılan su kapları gibi