Gmz11 La_Liberte Canım bana da bakar mısın ? İkinci gebeliğim bir kızım var şu ara nedense çok fazla kız hissediyorum bir meraklandım herkese soruyorum :) Resim Adresi https://resimyukle.io/r/99x2hA2hGL
La_Liberte Gmz11 inanın ben de öyle çok anlıyorum desem yalan olur 🙈 sizinkinde çok arada kaldım ya. Erkeğe daha yakınım. Ama kafa yapısı kız gibi de geldi. Bilmiyorum ki. Sağlıkla gelsin 🥰
KK16 La_Liberte Benim de tahmin eder misiniz 🙈 Doktorum göremedi bir şey demedi https://resimyukle.io/r/uVTcWzINnY
La_Liberte KK16 erkeğe benzettim 🙈 ama doktorunuz görememişse benim haddim değil tabi 🙈 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Denizlena La_Liberte Tubas1 banada bakar mısınız 🙏🏻 https://resimyukle.io/r/I1gO4OxpVp https://resimyukle.io/r/I1gO4OxpVp
Denizlena La_Liberte Aslında 11+5 te var ama popoyu döndü bizimki 😂🤣 https://resimyukle.io/r/8qHMecjph7
KK16 Bir_abla Nasıl anlıyorsunuz çoğu kişi fotoğrafa kız dedi beni görenler erkek diyor çok merak ettim ne çıkacak 🙈