Aysegul_3541 Haftadayız 1 haftadir net sekilde hickirmasini hissediyorum. Var mi bebisleri hickiran :)
Emleyla Aysegul_3541 kalp atışı gibi mi oluyor ama ben göbeğimin altı en aşağıda hissediyorum bugün oldu bir dk falan durmadı ritim gibi oldu ama hareketi öyle olmaz harlde tık tık der gibi😁
Aysegul_3541 Nefes alisverisi yapiyorlarmis cok hickiran bebisler dogunca guclu emme refleksiyle doguyormus bakalim :)
Drydgs Aysegul_3541 valla kuzum ben 24 den beri hickirigini duyuyorum hatta tatlı tuzlu eksi böyle şeyler yer yemez hickirik tutuyorbebegi