Caglasmsk Zaten herkesten cevap yazsin diye beklemiyoruz ancak bizde doktorlara soracagimiz saglik sorunlarini zaten burda sormuyoruz. Cok sacma olurdu. Biz burada daha cok bizimle ayni seyleri paylasanlar ayni problemleri yasayanlar var mi diye yaziyoruz. Yada bir bebek arabasi, biberon markasi konusunda deneyimlilerden yardim bekliyoruz. Bunlarin hicbirine yanit gelmezken butun dedikodu amacli postlarin altina yorumlar yigilinca tabiki insanin siniri bozuluyor. O zaman butun o basliklari kaldirsinlar sadece Annelerin Gun Odasi basligi kalsin. Cunku neredeyse bizim gibiler disinda sirf gun konularina yagiyor yorumlar. Benim amacim burada saglik paylasimlarinin onunu kapatmak degil tam tersine farkindalik yaratip onunu acmak. Binlerce kaynana paylasiminin arasinda bir tanecik bunun gibi postun bir zarari olacagini dusunmuyorum..