semranaksu283 benim doktorjmda çift kese ikizlerim için 32.hqftqya girdiğimde qrtik herhan gelebilirler ikiz bunlar demisti. erken değil mi gelirse kuvoze girecekler dedjm ama artık kendi kendilerini kurtarır bunlar savaşçı olurlar diyordu ciğer geliştirici zaten yapmışsınız cok sukur. Yani ikizler icin anladığım kadarıyla 32.den snra gelmeleri cok olağan bir durum rabbim saglik sıhhat versin tez vakit bebeklerinizi evinize alıp gidin insallah içinizi ferah tutun❤❤