Prens1prenses2 Kızlar bugün gidip muayene olucam da hastaneyi aradım 18 sen sonra gelebilirsin dediler ama şimdi 6 dan sonra demek yani tam olarak kaçta gel dediler anlamadım sizce kaçta gideyim hastane yakın bize 20 dakikaya orda oluruz
Afide__ Prens1prenses2 18 dediyse akşam 6 dir ara yinede sor canim bana da 5 dk medipol fatma hanim nöbetçi şuan da demekki 😍
Prens1prenses2 Afide__ evet canm da aradım yine aynı şey dedi 18 sen sonra diyor ısrarla yani anlamadım
Afide__ Prens1prenses2 hayırlısıyla sağlıkla al kucağına inşallah daha var vakti minnosunun zamanında gelsin ins☺