Merhaba anneler, merak ettiğim bir konu var. Bebeğin kilosunun fazla olması daha erken doğmasına sebep olur mu ve bebek kaç kilo olursa doktor sezaryana yönelir yani kaçıncı haftalarda belli olur bu durum, örneğin 38 de şu kadar olursa artık sezaryana alalım gibi bir durum olur mu yoksa sorun olmadığı sürece 40 haftayı bekler mi