Maviiiiiiiiiii Ben kullanıyorum canım. Sabahları uyanır uyanmaz giyiniyorum akşam çıkarıyorum elimde yada 30 derecede makinede yıkamak gerekiyormuş ve gerçekten bacak ağrılarım hafifledi. Hamilelikten önce vardı hamilelikte daha da artınca kullanmak zorunda kaldım ve faydasını da gördüm kan dolaşımını artttırıyor, yolculuk yaparken de kullanıyorum doktor tavsiyesiyle