Gokcin Merhaba gözünüz aydın olsun allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin son günlerimizde bir sohbette konuşmuştuk günlerimiz aynıydı bizimde 39+4 te hastaneye yatışımız yapıldı ertesi gün sezeryanla dünyaya geldi miniğim çok zor gerçekten ama yavrucak unutturuyo 😍🤗😊