Merhaba müstakbel anneler, sizlere sorum olacaktı. Sezaryen olanlar yanıtlaın lütfen. Sezaryen izleriniz nasıl? Sadece bir çizgi mi yoksa hafif bir kabarıklık var mı ? Normali nedir merak ediyorum. Benim hafif pembe renk ve hafif kabarık, bildiğim kadarıyla kabarıklığın olmaması sadece bir çizgi kalması gerekiyor .