Deletedmom54555 Haftama kadar herşey mükemmel giderken geçen hafta doktorum plesanta da direnç oluştuğunu söyledi . O yüzden bebeğim bir haftaya yakın gelişim geriliği yaşıyormuş . Aranızda benim gibi olanlar var mı ? Tansiyonum vs yok herşeyim normal . Doktorum sigaraya bağladı 😓bıraktım bende inşallah düzelir
Didemf Deletedmom54555 benimde 1 hafta gerilik var ama doktorum normal dedi plesantası 1 hafta olduğu için önemsemedi kaç kilo sizin bebiş
Deletedmom54555 Didemf 32.haftada 1550 gram dedi . Bir hafta normal ama daha fazla olmaması gerek 😢sizin kaç kilo kaç haftalık ?
Didemf Deletedmom54555 22. Haftada detaylıda benimde tek taraflı hafif direnç var dedi tuzu azalt hamur işi yeme düzelir dedi
Didemf Deletedmom54555 soda içiyordum ben Kızılay mavi olan sodyumu yüksekmiş bilmiyordum😔 22. Haftadan sonra onu içmeyi bıraktım
Deletedmom54555 Didemf sebep soda mıymış şaşırdım şuan 🤔 bana da sigara dedi . Aslında doktorum sigaraya karşı değildi 5 tane içebilirsin demişti. Ama hatalı olan benim tabi ki öyle dese de hiç içmemem gerekirdi .
Didemf Deletedmom54555 inşallah sizinde tek taraflı direnç varsa düzelir 1 hafta gerilik çok değil toparlar doğuma kadar
Didemf Deletedmom54555 evet çünkü hiç tuzlu yemem normalde sadece içtiğim sodanın sodyumu yüksekmiş soda içme dedi doktorum sigara eşim bile yanımda içmiyor hamile kaldıktan sonra sizde bırakırsınız inşallah
Deletedmom54555 Didemf tek taraflı demedi . Sırt üstü yatınca direnç oluşuyor , yan dönünce düzeliyor dedi anlamadım valla 😞 haftaya gideceğiz inşallah düzelir en azından 2 buçuk kilo civarı doğsa yeter bana
Didemf Deletedmom54555 ben sırtüstü yatamıyorum hiç karnım kasılıyor hep yan yatarım sola doğru genelde iyi değil hamilelikte sırt üstü yatmak derler
Didemf Deletedmom54555 son ayda kilo alıyor zaten bebekler 3 kilo olur bence benim doktorum bizim için iyi çok kilolu olmaması doğum açısından daha kolay olur dedi inşallah
Deletedmom54555 Didemf bıraktım tamamen sigarayı . O kadar çok üzüldüm ki bilsem böyle olacağını tek nefes çekmezdim 😢
Deletedmom54555 Didemf evet zaten hamilelikte sırt üstü yatmak iyi değil bunu duymuştum . Sol tarafıma yatmaya çalışıyorum
Deletedmom54555 Didemf normal doğum için 3 kilo civarı olması daha iyi tabi . Yeter ki sağlıklı olsunlar napalım 🤲🏻 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah