Arkadaşlar kirpik lifting yaptırıp memnun kalan var mı. Örtülü olduğum için İpek kirpik yaptıramam dışarıdan fazlaca belli oluyor her an makyajlı gibi gözükemem ama lifting anladığım kadarıyla kendi kirpiğinin kıvrılmış daha yoğun gözüken hali gibi oluyor. Doğum için yaptırmayı düşünüyorum acaba zararı yıpratması vs nedir yaptıran bilgisi olan var mı