Erradurum Selam.. bugün şeker testi yaptırdım 209cikti neler yapmalıyım nelere dikkat etmeliyim başına gelen varmıdır yan etkisi ws bilgisi olan yazabilirmi
Veraay60 Erradurum kaç gr’lık içtiniz? Açlık kaçtı birde? Ben 50 gram’lık içtim 144 çıktı sonra doktor 75 iç dedi o zaman da 224 çıktı bayağı fazla 🤭 kendim evde dikkat ediyorum doktor diyet ya da insülin önermedi 🌻
gldn065807 Erradurum sıkıntı yapma kendine hayatında şekeri beyaz ekmeği hamur işlerini çıkar sık sık az az ye meyveyi yoğurt yada sütle tuket riskin yoksa yürüyüş yap endokrin seni yonlendirir zaten canım biraz dikkat etmen le yoluna girer inşallah
Erradurum 50gr Lik içtim 209 çıktı doktorum endokrine yönlendirdi diyet ve düzenli ölçüm kontrolü ile izlenecegini söyledi düşmez ise insulun tedavisi yapılacağını iletti.
Mehtapca06 Erradurum baya yüksek çıkmış benim 50 likte 141 çıktı doktor sadece bir dergerle sınırı geçtim diye diyetisyenle görüş dedi ben görüşmedim tabi 😂 bol su iç şekeri en iyi vücuttan o atıyor