Yildiz5891 kuzum ben 2006 senesinde ameliyat oldum beyinciğe yalın tümör vardı aldılar pataloji sonucu iyi huylu çıktı seneler sonra kontrole gittiğimde beyin sapında çıktı tümör ama ameliyat edilemeyecek bi yerde sadece büyürse sıkıntı ama şuan sabit kalan bir tümör var