Kızlar merhaba gebeliğimin son haftalarını yaşıyorum. 2.-3. Aydan itibaren koltuk altlarım, bikini bölgesi ve inanın ensemde bile aşırı derecede bir kararma söz konusu. Kir gibi gözüküyor ve bu duruma çok canım sıkılıyor. Aynalara küstüm resmen. Bu durumu yaşayan var mı? Doğumdan sonra geçiyor mu 🥺