Ebruuuusalman Fatma2144 bende fitil olarak kullaniyorum doktorum farketmez dedi ama hap olarak yan etkisi cok oluomus burda bi kac kisi ole dedi
Deletedmom_33 Fatma2144 Doktorunuz fitil dediyse o şekilde kullanın. İlaç geri akıyor bir süre sonra onun için iç çamaşırı değiştirirsiniz sonrasında. Birde yeteri kadar derine yerlestirmezseniz çabuk çıkıyor ilaç erimeden. Bana parmağın 2.cizgisine kadar yeterli demişti hemşire
Baharize Ben hap olarak kullaniyorum. İlk zamanlarda hafif bas donmesi oldu. Artik hicbir yan etkisi yok.
Baharize Fatma2144 rahmimde sekil bozuklugu oldugu icin dusuk riskim vardi o yuzden hamilelik basindan beri kullaniyorum. 15 deyim hala kullaniyorum. Sanirim dogurana kadar kullanacagm 😂
Loresima00 Gebeliğimi öğrendiğim günden beri kullanıyorum 28. Haftamdayım su gibi akıntı oluyor bıktım progestandan😔
Fatma2144 Loresima00 size de düşük için verildi galiba. Kasıklarımdaki ağri için verdi bana da, faydasi olur İnşaAllah
Fatma2144 Deletedmom_33 net anlayamadim fitil olarak kullanmam gerektigini, onu tarif ederken içeri bir hasta girdi,kaldı öylece
Fatma2144 Ebruuuusalman kağidinda uyku yapiyor yaziyor, demek ağizdsn alininca uyku yapiyor. Teşekkür ederim
Loresima00 Fatma2144 haayır düşük tehditi yoktu kasık ağrım vardı benimde birde çok kasılmam olduğu için bırakmadım devam ediyorum