Sedasude Doğamyorum niye bu kadar gecikti ne bekliyolar foğurtmak için derken bende minik kızımı kucagım aldım 🤗 öncelikle actıgm knusmaları okuyanlar hatırlar belki 40 haftalık olmama ragmen doğamadıgımı 😊doktorların tam 41 hafta olumca mecburi suni sancıyla dogurtcaklarını filan neyse uzatmıyım .. Tam 41 haftalık olunca sıfır sancı ile foktorumunda dedgi gibi kalkıp hastaneye gitcektim sabah kalktım odamı füzenledm bebegmn esyalarını odasını süsledim derken aksam oldu eşim işten geldi o yemeğini yiyene kadar dus aldım süslendim kalktım gittik hastaneye 😊 bende sıfır umut yine ewe göndercekler filan derken hızlıca işlemler tamamlandı muayene oldum 1 cm açıklıkla yatısım yapıldı (38.haftamdan beri olan ) girdim dogumhanenin kapısından bilgi formunu doldurdum tekrar bu arada dewlet hastanesinde yaptıgm için foğumumu sagımda sancı ceken kadnlr solumda yesil perdenn arkasnda giizemlice bagırıp dogan kadınlar gelip giden bebekler filan neyse üzerimi çıkarmamı önlük giymwmi söylediler dedkleri seklde yaptım tabi bende biraz heycan basmıstı ama korku degldi giyndim tekrar acılmama baktılar snra lavman yaptılar nstye bagladılar brkliyorum gram sancı acılma yok suni sancı yerine açılmam ilerlesin diye alttan ilaç werdiker beklemeye basladm koca oda birsürü yatak bitek ben bide yan tarafta awaz awaz dogan kadınlar inanın etkilencek bişe yok neyse yarım saat gecti bi hasta daa geldi yanıma knusiyim dedm kafam dagılsın diye gayet sakindim oda 41haftalık 3cm acklıkla grlmiş we sabcısı war gözüm yok doğsun gitsin kesin ben doğamıycam yandın senseda sezeryana alcaklar seni filan dye kendmi yeme basladm neyse bekliyorum bi saatte bir gelip ilaç açlma yapmışmı fiye bakıyolar gidylar hiç açlma yok serum takyılar bebek beslensin diye ben bişe yiyemdgm için yürüyorum dua edyrum egzersizkler yapıyorum filan doktprlar kesn sezeryan gözüyle bakıyolar 12 saat acılmam ilerlemedi snrasında birden bacaklarmdan bi sıwı damladıgını hissettm sanki içimde su balonu patlamış gibiydi 😊😊😂 doktoruma da bu seklde anlattım 😂 güldü tabi suyun gelmeye baslamıs muayene edelim bi dedi birden gözleri parladı umut etmedkleri kızın aclması 12 saat snra aniden 4 cm olmustu 😂😂😂 sonra kalkıp içmdeki ilacı cıkarıp suni sancı taktılar bi saat içinde 8 cm olmustum bi saat sancım arttı aniden ıkınma istekleri geliyo doktor ıkınma dıyp fılan derkn 10 cm oldum halim kalmamıstı uykusuzluktan adım atamıyodum ıkınmam gerekiyodu gücüm yoktu masaya aldılar bianda ıkındım fakat yetrli degldi hemşire karnıma bastırıp tekrar ıkınmamı söyledi ıkıncı ıkınmada minik kızımın sesni duydum herseyi unuttugum o an istemsizce gözlermden sewinç gözyasalrı akıttıgım 😍😍 saat 10 55 bebegime kawustum en mükemmel saniyeler biraz uzun oldu ama sunu söyleyeblirm ki ikinci doğumunu yapan kadını bile saknleştrdm panik oldukca bebegi sitrese soktugumun farkndaydm kendmi motiwe ettim hiç beklmedklerini agızlarıyla bana söyleyen doktorlar hayretle baktılar korkarsan yapamazsn dedim hep kendme mucizemi kucagıma alfım hiçte zor degildi acısı onu her kucagıma aldıkca unuttugum bişe rabbim her kafına bu duyguyu tattırsın anne olmak mükemmel bişe 😍🤗
mucizem61 Sedasude maşallah cnm.rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin jnsallah darısı bizlerim başına zamanimiz dolunca
Ozlemyilmaz Sedasude analı babalı büyütsün rabbim☺️ Okuduğum güzel doğum hikayelerinden biriydi☺️ Tebrik ederim sizi sabırla beklemişsiniz☺️ İnşallah bende hayırlı bi doğum yaparım daha vaktine var tabii 27.haftadayım henüz
Asrinbaby Sedasude gözüm aydın allah analı babalı büyütsün 🙏 allah bize de göstersin o mucize anını insallah bekliyoruz bakalim ne zaman gelecek benim oğlan ama bizde 41 i göreceğiz sanirim 😢🤣
Diren Ayni gn ayni saat ayni dakika dogum yapmisiz. Allah anali babali saglikli bi sekilde buyutsn cnm