Bayanlar kızım 3 yaşını doldurdu ve idrar yolu enfeksiyonu var dünden beri küçük tuvaletı geldiği ve yapacağı esnada kıyamet kopuyor açıyor yanıyor diye . Eczaneye gittim ilaç vermesi reçetesiz . Hastaneye gidemem en yakınımda kı ünüversite hastanesı ve bir girsem 6 7 saat çıkamam deney yapıyorlar sankı , pazartesi özele gidebileceğim ancak . Bol su veriyorum ve maydonoz suyu verıyorum başka ne yapabilirim 😓😓