mathildaa _ipekkkkk normal canim yüksek tansiyon istenmiyor zaten gebelikte. Benim 9/5 10/6 civarlarlarinda hep
2-prensesannesiii _ipekkkkk Biraz düşük ama düşük olmasını doktorlar sorun etmiyor sen çok rahatsız oluyorsan tuzlu ayran icebilirsin. Benimde çok düşük çıkar hep bazen bayılacak gibi olurum tuzlu ayran içince iyi geliyor .
1oguzannesi _ipekkkkk tansiyon inişli çıkışlı oluyor zaten benimde öyle bir ölçerim 11 bir bakarım 9 olur 14 ü geçmediği sürece sorun yok merak etmeyin
_ipekkkkk mathildaa Yaa yüksek riskli mi , evde ölçüyorum genelde ben aklıma gelince hergün ölçmem gerekir mi? Büyük tansiyon kaç küçük tansiyon kaça çıkarsa riskli peki?
_ipekkkkk 2-prensesannesiii Yok kendimi gayet iyi hissediyorum canım 🌸 İlk 11/5 çıktı Sonra 8/5 çıktı 5 düşük oluyor dimi 🤷♀️😊 anlamıyorum hiç bu şeylerden
2-prensesannesiii _ipekkkkk Evet düşük ama kendini iyi hissediyorsan birşey olmaz . Benimde 9.4 falan oluyor normal diyorlar .
Mtelif Doktorlar 14/9 ü baz alın diyorlar buna göre iyi diyebiliriz tabi en iyisini doktorunuz bilir .
_ipekkkkk mathildaa Sağolasın canım Allah razı olsun hergün kontrol edeyim bari yada 2 günde bir ölçeyim