Gizemii Zuleyy bende joelin bebek arabasi var daha kullanmaya baslamadik ama gayate kaliteli ve buyuklugude iyi
[silindi] Zuleyy bende dolaptan aldım çok güzel Bi çiziği bile yok normalde 3 bin 4 bin olan arabayı 1200 E aldım
Rainbow0126 Chicco duo kwik one travel. Ama ben açıkçası dolaptan aldım. Arabaya en çok 1000 tl verebilecek bütçemiz vardı.