Kızlar şuan 8. Haftadayım 6 kg vermişim şuana kadar ,bulantılarım sabah hiç yokken kahvaltı sonrası başlıyor ve yatana kadar devam ediyor 🥴bununla beraber iştahsızım sadece peynir ve ekşi şeyler yiyebiliyorum tatlı şeyler görünce kaçıyorum 🤦🏼♀️Ne çok severdim oysaki tatlı şeyler yemeyi 😏benim gibi olanlar nasıl besleniyor acaba iştahsızlığın önüne nasıl geçebilirim 🤔önerilerinize ihtiyacım var 🤗