MerveMustafaKaraku elifffff randevuya gerek yok canım doğum raporuyla gitmen yeterli ayrıca yenidoğan kimlikleri ücretsiz
Merve98 elifffff randevusuz gidiliyo ücret falan almıyolar en geç 1 haftada eve geliyo o gelene kadar geçici kimlik kağıdı veriliyo 😊
Aysegl Hastaneden verdikleri doğum raporunu nüfus müdürlüğüne veriyosunuz. 3 gün sonra kimlik eve geliyo 😉
Zeynepreyyan Hayır randevu almaya gerek yok doğum belgesi ve anne veya baba kimlik belgesi ile gidiyorsunuz. Geçici kimlik belgesi adı altında A4 kağıtta bebek kimlik bilgileri yazıyor . Bir kaç güne eve PTT kargo ile kimlik geliyor