melekimserra Piraye2021 evet canım ama normal için 40 a kadar bekledik miyom vardı ondan gelmemişti kızım sezeryan da hem miyom hem kızım ikisini de aldı
Yeniannee25 Piraye2021 Güldemet hoca buhara da hastaneninde sahibi. Bende bi kaç kontrole gittim ancak arkadaşlarım böyle şeyler yaşayınca bıraktım
Piraye2021 Yeniannee25 ya ben de onu iyi diye duymuştum ama artık gitmem sanıyorum Allah iyi insanlarla karşılaştırsın şimdi kime devam ediyorsunuz