Hanife16 Merhaba kızlar dün ikinci kimyasal gebeliğimi ysşadım 2 kere üst üste düşükle sonuçlandığı için doktor genetik test yaptırmamı istedi daha önce öZelde genetik test yaptıran oldumu olduysa fiyat aralıgı nedir lütfen yorumlarmısınız.
Merveee34 Hanife16 2500.4000 …Eğitim araştırma hastanesi tıbbi genetik bölümüne randevu alırsan ücretsiz yaparlar canım . Sadece sonuçlar 1 buçuk ayda falan cıkıyor
Rina Hanife16 Eşimle benden alınan kanda bakılan kromozom testine toplam 1.600 TL ödedik. Pıhtılaşma için yapılan trombofili paneli de 1.800 TL idi.
Hanife16 Merveee34 yanlız hastaneye sorduğumda test sonuçları ne zaman çıkar diye 3ay ile 6ay sürebiliyor demişti sonuçlarn çıkması
elizli_gunler Hanife16 onların öyle dediğine bakmayın bazen erken çıkıyor. Bir de direkt sabah erkenden gidip oradan randevu alın sistemden bulamazsınız
Hanife16 elizli_gunler biz burdan randevu vermiyoruz dediler 182den yada MHRS den randevu almanız lazım dediler ilgi sıfır anlıcagınız bu yüzden öZelde yaptırmak istiyorum ama fiyat bilgim yok🤦♀️
guzelbebegimmmmm Reyhanhnm Hematoloji bölümü bakıyor. Ben de yaptırmıştım. Gebeliğimde 9 ay kan sulandırıcı başlatmıştı doktorum
Rina Reyhanhnm Trombofili paneli kan pıhtılaşması için yapılıyor. Benim doktorum yönlendirmişti. Özel laboratuvarda yapıldığı için kromozom analizi 4 haftada, kan pıhtılaşma testleri bir haftada çıkmıştı.
Sincan24 Hanife16 eşler için olanı soruyorsan şişli memorialde yaptırdık 4 binlira ile 2 binlira arasiydi sanırım ama fiyattl bizde sorun çıkmadı bnmde üç düşüğüm var pgt artık istediler yapilan bütün testlerde sorun ckmayinca pgt den de 2 sağlıklı embriyo geldi transfer bekliyoruz tsh düşünce transfer olucam.
guzelbebegimmmmm Hanife16 benim 2 tane peşpeşe kaybım oldu. Genetik test yaptırdık özelde. 5 yıl önce falandı. 2500-3000 arasıydı. Ekstra rahim filmi çekinmiştim o da 450 liraydı
Hanife16 Beyza2727 aslında belirti yok ama ben ilk önce idrar testinde öğrendim hamile olduğumu emin olmak için gittim hastanede beta hcg verdim 2 defa çok güzel Artıyordu değerim ama bian WC’ye gittiğimde idrarmla beraber kanamam geldi direk acile gittim tekrar beta hcg ye baktılar değerim zaten düşmüştü gidene kadar doktorun dediği kimyasal gebelik geçirmişsin dedi.