anneyimben12 bebek açıp gosterdiginde doktor söylüyor direk cinsiyetini,doktorun iyi olması ve ultrson cihazının çok iyi olması tabi bide bebegin göstermesi cinsiyet söylemi için yeterli.benim doktorum tahmin falan etmedi direkt kızımız oluyor dedi ve 12.haftamdaydım.sanırım sizin bebek gostermiyor yoksa 20 haftaya kadar çok kez dr.söylerdi.