EsraGlgr 15 haftalık hamileyim, dün doktor böyle bişi söyledi, endişelendim. Kanaman olursa acilen gel dedi Ama sanırım 20.haftaya kadar yukarı çıkma olasılığı da varmış. Bilgisi olan veya yaşayan var mı??
Merve171214 EsraGlgr 21.haftada söylediler bana Çarşamba doğumum var hala yukarı çıkmadı sezaryen olucam bu yüzden 24.haftaya kadar çıkma olasılığı var çıkmazsa da kötü bir sonucu olmuo nette yazılanları fazla takmayın kötü senaryolar çizilio işk duyduğumda araştırdım çok korkmştm ama doktorum korkulck bir şey olmadgnı söylemişti sadece ağır kaldırma bol bol dinlen demişti
Minnosunannesi11 EsraGlgr Şu an 14+1 haftalık hamileyim bende. 11+5 teyken yoğun bir kanamam geldi 2 gün hastanede yattım bana da bebeğin baya bir aşağıda olduğunu söylediler 3 farklı doktora gittim hepsi aynısını söyledi. Ev işi yapmayacaksın yatacaksın vs gibi şeyler ayrıca cinsel birlikteliği de önermiyor bu durumda doktorlar.
Asyaveannesi36 EsraGlgr 25 haftaya kadar bebeğin eşi zaten aşağıda olurmuş ben ikinci doktora gittim korkacak birşey yok aşağıda olur ilerleyen dönemde yukarı çıkar zaten dedi
Fatmasylp EsraGlgr bana da ayrıntılı ultrason da öyle denildi 33. Haftalık olduk hala aşağıda rahme 2 cm yakın dedi doğuma kadar iyice inerse acil sezeryan olabilirsin dedi inmez bu şekilde kalırsa normal doğum denenebilir dedi
Elifinannesii_ haftada doktorum söylemişti. Benim ekstra rahim ağzı uzunluğum da kısalmıştı. 2 hafta hep yattım 20. haftada ikisi de düzelmişti
Gizmo90 Benim de 16. Haftada öyle dedi dinlendim ağır kaldırmadım 20. Haftada gittiğimde sorun yok dedi. İnternetten araştırma canım araştırdıkça çok kötü senaryolar var. Kimi hiç kalkmamış yerinden ben işe de gittim alışverişe de gittim ama olabildiğince ayaklarımı uzatıp dinlendim