tatliayminaninannesi Sezaryen olduktan sonra gaz çıkarmak için kolay bir yöntem yok mu🙄 perşembe öğlenden beri yemek yiyemiyorum gaz cıkarmadıgım için 😏
Damla-Ata tatliayminaninannesi kayısı hoşafı içtiniz mi ? ben öyle çıkarmıştım gecesine ve kolaylıkla tuvaletede çıkarmıştı , rezene çayınıda deneyin ☹️
Toprak0805 tatliayminaninannesi kendini yormadan evin içinde yürü canım hem cabuk iyileşmen hemde gaz için ayy ben çatlıycaktım agrım var diye kalkmıyordm kuznem hemşire geldi zar zor beni zorla kaldırdı yürüttü ay yürü yürü derken hem iyi hissettim hemde baktım gaz cıktı
erkekannesi25 tatliayminaninannesi valla yürüyüş iyi geliyo ama onlada çıkartamıyosanız ya ilaç vericekler yada lavman yapıcaklar
Damla-Ata tatliayminaninannesi ben evden yapıp götürmüştüm bol bol yürümeye çalışın mide boş olduğu içinde gaz zor çıkabilir hareket edin siz😕
Toprak0805 tatliayminaninannesi canım doktorunla konuş ilaç versin oyy canm benm inş tez zamanda cıkar
gmzdmrs benim kendimi bildim bilelei kronik kabızlığım var ve sezeryan olucam ne yani aç mı kalıcam ben şimdi öyle mi oluyo ?
busracmm gmzdmrs gmzdmrs sanmam çünki bende sezeryan doğum yaptım yedim içtim aç kalmadım ama ben gaz çıkaramadım fitil yaptılar sonrası kolay oldu☺
busracmm tatliayminaninannesi bende doğum yaptığım zaman gazımı çıkaramadım çok yürüyüş yaptım ama olmadı. Doktorum fitil yaptı hemen tuvalet ihtiyacım oldu size neden yapmadılar acaba