Seda_krmnli42 https://imgyukle.com/i/kjARPt kızlar siparişlerim geldi harikalar gerçekten çok beğendim 12 günde geldi 😍
momsturk Seda_krmnli42 benim de bugün geldi bir mont bi ayakkabı 56 liraya aldım. ödeme vs bişey çıkmadı montu da beğendim bu fiyata burda bulamazdım
balbebek412 Seda_krmnli42 bende baktim ama indirim uygulamadi hic. Bi kac tulum attim sepete 500 tl tuttu. Siz hangi urunler icinden sectiniz? Hangi urunler indirimli?
Seda_krmnli42 esmer3 sanırım indirim bitti ilk siparişe yüzde 80 indirim birde kargo ücretsizdi o yüzden çok uygunsa geldi😀
Nurklc38 Aag06 Evet bakalım benimki de gelmiş eşim de ürünler heyecanla onu bekliyorum😂😂 gümrük parası felan gelir diye onun dükkanının adresini verdim o ödesin diye 😂😂
Nurklc38 Aag06 Hahaha benden gitmesin para ondan gitsinn😂😂 ben hep öyle yapıyorum kapıda ödemeyle geliyorsa ürün direk onun dükkanına yolluyorum 😂😂
Cylnsms Nurklc38 Aynısını ben de yapıyorum 😅😅 bir ara dedi zaten ödemesiz olanları kendin alıyorsun ödemeli olanları iş yerime yollatıyosun diye 😂
Aag06 Nurklc38 😂😂😂😂 benimki goturdugu. Tabagi bile getirmez mutfak calisanlarindan gidip ben aliyorum😂
Nurklc38 Aag06 Hahaha oda iyiymiş sanırım benim ki benim çenemden korkuyor kargom geldiği zaman ben gün içinde sürekli ararım aşkım unutma aşkım arabaya koy aşkım kasaya bırakma elamanlar alır eder gün içinde sürekli hatırlatma gibiyim 😂😂
Seda_krmnli42 balbebek412 ilk üye olduktan sonra yüzde 80 indirimli olan yerden sipariş verdim ben artı kargo da ücretsizdi ilk siparişe