_ipekkkkk Kızlar kaç haftadır bu var yan yatınca mide tarafım sert mide üstü acıyor acaba plesanta falan mı gidiyor otarafa acaba çünkü hareketleri kasıkta hissediyorum 🤷♀️🙄😐 çok değişik ya
DidemGuney _ipekkkkk organlar yukati cikiyor demisti doktorum bebek kendine yer actikca o sekilde batmalar olmasi normal demisti
_ipekkkkk DidemGuney Ama otururken sorun yok yan yatınca taş gibi oluyor mideme doğru bişey gidiyor sertlik acıyor 😢 acaba dedim plesanta falan mı orda diye 🤷♀️şimdidenn böyle yaaa Bana da dedi doktor organların yeri daralıyor diyede Yan yatınca özellikle dikkatimi cekti soraym dedim🌸
_ipekkkkk DidemGuney Maşââllah 🤲🌸 Kasılma oluyormu hiç toplanıyor gevşiyor titriyor gibi 🙄 braxton hicks olarak adlandırılıyormuş 🤷♀️ sanırım normal mi bilmiyorum
DidemGuney _ipekkkkk bende yok kasilma cunku ben çok yürüyorum.. ve bol su iciyorum.. benim tek sikintim bu aralar kaşintim olmasi onun harici ELHAMDULİLLAH
_ipekkkkk DidemGuney Yaaaa kaç saat yürüyorsun günde kaç lt içiyorsun ben içemiyorum canm istemiyor 😓 2 tane sade soda içiyorum gece yatarken magnezyum içiyorum falan Elhamdülillah canm ne güzel hep böyle devam eder inşallah 🤲
DidemGuney _ipekkkkk bir saat yuruyorum canim .. soda gunde bir adet iciyorum.. suda gunde 3lt iciyorum
_ipekkkkk DidemGuney Maşaâllah 3 lt 🤲😊 nerdeeeee bende 3 lt 1.5 anca yanımda taşıyorum unutmim diye yoksa su falan aramam 😂😂😂
_ipekkkkk DidemGuney Zorlayınca içiyorum biyere gidince falan unutuyorum evde yanımda hep şişe 😀 Ama dediğin gibi deniyecegim canım 🌸