Lemancancancan Merhaba güzel hanimlar, anneler bi sorum olacakti. Biz bu ay hamilelik planliyoruz, ovulyasyon dönemine dün girdim. Lazer epilyasyonuna gide bilmirmiyim yoksa bu ay hamile kalmama engel ola bilirmi?
Tugbamete Lemancancancan gebe olmaya gebeliğe ve bebeğe hiç bir zararı yok hamileyken bile lazere devam edebilirsiniz ben gebeliğimin 5.ayına kadar seanslarıma gittim doktorumun açıklamaları ve gidebilirsin demesi üzerine tabiki kafama göre değil ama tüm açıklamaları mantığıma yattı çok sağlıklıda bir oğlum oldu 🥰
BMelek Lemancancancan bebege bir zarari yok ama hormonlarin etkisiyle azalmayacagini soylemisti doktorum dogumdan sonra gidersem daha saglikli sonuc alacagimi soyledi
OzlmMmmm Ben dört aylık hamileyim lazer epilasyona gidiyordum yarım kalmıştı. Araştırdım ve sadece cilt tabakasına ulaştığı için bebeğe bile bir zararı olmadığını öğrendiğim için devam ediyorum. Bence sizde yaptırabilirsiniz.