ozmus Benim ikinci doğumum ilki tam bir trajediydi Allah bir daha yaşatmasın ..
Ama öyle birşey ki bunda hiç korkum yok ,bazen tedirgin oluyorum doğumum da bugün yarın ama kucağımıza alınca hepsi geçecek.Bunu düşünün sadece , bebeğinizin kokusunu.. Sancının geçici olduğunu , inanın unutuluyor.Bebek doğduğu an kuş gibisiniz 😊