Merhaba anneler Manavgat’a yeni geldim devlet hastanesine gittim 1 defa ikili test ve üçlü test yapmadıklarını söylediler. Bende özele gittim testler için özel de yaptırdm testlerimi ama detaylı ultrasonu devlet hastanesi yapıyor mu yapmıyor mu? Yine özele mi gitmem lazım ?