Begum54 Merhaba, ben bişi sormak istiyorum. Neden büyük numara bezlerinizide almaya başladınız acaba? Ben iki paket 40 adetlik sleepy bez almıştım 1 numara, geçen gün internet indiriminden de iki paket 130 adetlik aldık. Çevremde ki herkes bi an… ya çok değil mi? bebek belki kabul etmeyecek hesabına döndürdü herşeyi. Biz onu hiç düşünmedik tabi ama. Fikir edinmek için sizede sorayım dedim. 🌸