Mlhameliha benimde öyle bol su iç tuz hiç yeme örneğin ekmek tuzlu zeytin bile tuzlu biraz dikkat et ayaklarını hep yukarı da tut hareket ettir biraz azalıyor. Tatlı yiyeceklerde bile tuz var hiç yememek lazım ama mümkün olmuyor maalesef suyu da yudum yudum gün içinde 3 litre iç yeter ödem çok kötü bişey benim ayaklarım büyüdü inmiyor inşallah doğumdan sonra küçülür