Ben negatif eşim pozitif bizde de kan uyuşmazlığı var 7.haftada kanamam oldu o zaman yaptılar çünkü daha anne karnında bebek negatif mi pozitif mi belli olmadığı için kanla temas olmasın diye 28. Haftada genel olarak yapıyorlar . Bebek doğduğunda da eğer pozitifse bir sonraki bebek sağlıklı olsun diye yapıyorlar doğar doğmaz doktorumuz öyle demişti. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah sağlıcakla alalım kucağımıza bebeklerimizi ❤️☺️