LeeSibella HilLllyyy ben de çok seviyorum ama günde bir bardak içmeye gayret et bence tatlım . Gerçi ben hiç içmiyorum çok canım isterse içiyorum kendimi öyle alıştırdım sonuç olarak hamileyken bir bardaktan fazla içmek çok çok sağlıklı bir şey değil 😗
Sude-96 HilLllyyy çaykolik bir rizeli olarak merhaba 😂 doktorum bi bardak demli içebilirsin ama açık istediğin kadar içebilirsin dedi, ben bayağı içiyorum çay kalp ben 😂
Semiha_ HilLllyyy 34 haftalığım bu zamana kadar içtim ama 2-3 gündür içmiyorum çay çünkü mide yanması yapıyor rahatsız ediyor
Hikari Bir zararı yok sadece içinde kafein olduğu için fazla içilmemesi gerekiyor bir de yemeklerle beraber içilmemesi gerekiyor Demir emilimini engellediği için bunun için de içime limon atarsanız sıkıntı olmaz
Cotanakk Ben içiyorum şuana kadar bir zararını görmedim ama görür müyüm bilemiyorum doktorum abartmadan içebilirsin demişti