kardelenakyoll Gebeliğini bu testle öğrenen var mı? Kaç gün öncesinde yaptınız? Bide sabah uyanınca yapmak daha doğru diyolar siz nasış yaptınız?
Minmin kardelenakyoll ben adete altı gün kala başladım erken gebelik yapmaya hep negatifti adet olacağım sabahı yaptım negatif öğleden sonra normal kasetle yaptım pozitif oldu inanma yani bir de ne kadar geç öğrenirsen daha iyi yok kese görünmedi yok kalp duyulmadı stresi oluyor canım 🙏🏻
2melek_annesiii kardelenakyoll bende hamile olduğum halde beta 50 lerdeymiş ama çıkarmadı oysaki kutusunda 5 üzerini çıkarır yazıyordu nasıl moralımı bozmuştu o test birsürü gözyaşı dökmüştüm😢 en güzeli kan vermek
Hiram96 kardelenakyoll erken gebelik testi adetten 4 gün öncesine kadar sonuç verir diyolar ama bende negatif cıktı adet gecince yaptım pozitif cıktı bende inanmiyorum o teste
designermom Ben de erken gebeliğe inanmıyorum normal testler silik çizgi çıkardı onda hic cikmadi hamileydim hamile değilken de silik çizgi çıkıyordu hic inanmıyorum gereksiz para vermeye bile gerek yok
Kader_cnkya Daha bu sabah yaptım adetime 5 gün var çift çizgi çıktı. Btch 60 çıktı test negatif çıkarsa yanılma payı var ama pozitif ise yanılma payı yok.
derindemir kardelenakyoll 2 kez erken gebelik testinde pozitif görmeme rağmen aynı gün kan negatif çıktı ve aonraaında adet oldum.kaset test daha güvenilir
AlpAslanbabysmom kardelenakyoll ben regl tarihimden 4 gun önce yaptım negatif çıktı sonra adetim gecikti 5 gün sonra normal testte pozitif gördüm 24 haftalığız simdi 😊 erken gösteren testlere inanmıyorum o yuzden 😌