memo90 Ay ben çok kötüyüm ya baştan beri yeşil akıntı vardı idrar testi yaptılar enfeksiyon çıkmadıgı için bakılmadı. Geçen gün idrarda da Enfeksiyon çıktı sistit olmuşum akıntım da felaket arttı aşağıya baskı hissediyorum sancı giriyor sürekli 🥺 antibiyotik kullanıyorum bende inşallah geçer hepimizin bir an önce