Busee45 Son adet tarihime göre 5+1 im. İlk gebeliğim ve çok heyecanlıyım. Keseyi görene kadar rahat yok tabi. Sizler ne zaman görmüştünüz
Minmin Busee45 5+5’te keseyi gördüm ben canım inşallah nasip olursa haftaya cuma kalp atışını duyucaz bakalım 7+5’te
Cemle Ben keseyi 5+1 ya da 4te görmüştüm tam hatırlayamadım. Kalp atışı yoktu henüz. Beta-hcg 2500dü. Ama herkesin değişebiliyor başkalarınınkini baz alıp boşuna moralini bozma.
matildaaa Busee45 acele etme cnm hemen görünmüyor. Sonra insan stress oluyor. Ben 7 haftalık olmıştu neredeyse öyle gittim. Ve kalp atışlarını bile dinletti doktor 😁
Busee45 matildaaa ya acele etmek değil de merak ediyorum. Geçen ay kimyasal yaşadım o yğzden korkuyorum. Bi de ev taşıyorum şimdi Allah korusun dikkat ediyorum ama ne bileyim