Melistosum Sezeryan doğum yapanlar huhuuuu depend gerekli oluyor mu çünkü kanama olmaz heralde vajinadan normal doğum için daha mı gerekli depend bilgilerinizi arz eder misiniz buraya 🔝🤟🥰
iki_tospik_annesii Melistosum Walla canm ben normal hasta bezi kullandım doğumdan sonra sezeryanla oldum Kim dedi sezeryan sonrası kanama olmuyor diye Benim 20 günden fazla sürdü kanamam ocakta 2 ci doğumumu yapıcam
Serpil-Harun21 Melistosum normal doğumla bir çarkı yokki aynı şekilde kanaman olacaktır zaten kanamanı miktarını kontrole diyorlar
Sureyyakaraca Melistosum Canım ilk doğumumda ben 7 tane falan kullandım inan o işler hiç belli olmuyor. Çok rahat aslında. Bundada aldım belki kanama az ve ya çok ama ilk 3 günn çok işimi gördü
Melistosum Canım hanimlar kimse demedi bnm cahilligim k.bakmayin 😁😁 bilmediğimden birde ilk o yüzden ozaman kesin alayım
Denizyildizi1 Melistosum Benim sezeryan oldu aşırı kanama olmadı normal regl günüm gibiydi pedle idare ediliyor
Melikemreclk Melistosum herkesin farklı kanaması geliyor galiba sne yinede bir paket kkoy ben de koydum bir paket yetmezse alınır
Sinemmmmm58 Melistosum kanama oyle boyle olmuyor ben bebek bezi kullanmistim ve sezeryanda pihti daha cok gelmisti bende
Heppimam Benim 25 gün sürdü kanamam baya da oldu nerdeyse 3 pakete yakın bitirdim herkesin farklı oluyor başta bir paket almıştım baktım bitmiyo 2 paket daha aldım 😊
Burcu4135 Melistosum gereklı olmaz olur mu. Ben dogum yaptıgım gunden ıtıbaren 15 gun depend kullandım lohusa kanamam bitene kadar. Sezeryan olanlara daha cok yarıyor bence. Ben cok memnun kaldım.
Melikee7 Melistosum kesinlikle gerekli 15. Günüm hala kanama devam ediyor. 5-6. Günden sonra azaldı gece pedlerine geçtim