Bkmezc hanım efendi sizdeki rahatlığa da ne diyeyim bilemedim. Söylemeyeyim diyorum ama valla sonucu kötü olursa üzülürüm. O yüzden anlatacağım, Ben 37+4 te bebeğimi kaybettim. Suyum geldiği içimn hastaneye gittim hastanede çMŞırımı çıkarınca bir gördüm ki kanama olmuş. Ebeler normL bir şey olmaz dedi ama o dk larda bebeğim ölüyormuş meğer. Size diyecek bir sözüm yok. Siz gitmedim gitmiyorum diye yazdıkça üzülüp sinirleniyorum. Gitmiyorsanız yazmayın bana lütfen. Kusur bakmayın maksadım kalp kırmK değil ama çok hassas bir konuda bu kadar umursamaz olmanız doğru değil. Ben en ufak ağrıdahastaneye koşarken bu yaptığınız sorumsuzluk