Fatma160615 Kızlar bugün kontrole gittim. Ve sezaryen günü aldık Allah nasip ederse ayın 20 sinde doğum var. Kimler gün bekliyor 😍
Esmakorkmaz Fatma160615 Ayy ben de heyecanlandım🙊 Pazartesi kontrolüm var biz de tarih belirleyeceğiz inşallah sağ salim alalım kucaklarımıza yavrularımızı 🙏🏻🥰🥰
Serpil-Harun21 Fatma160615 bende dün kontrolüm vardı 29kasım doğum yapacağım sezeryan ile sabırsızlık la bekliyoruz
Zumraasel Esmakorkmaz benimde Pazartesi kontrolüm var bakalım gün verecek mi kaç haftalık oldnz benim 34
Kerem_mom Benimde 6 Aralık Allah nasip ederse , alt tarafımda vajina bölgemde bi ağrı var sizde de oluyor mu gün yaklaşmış ondan soruyorum . Spinal mi olacaksınız
Fatma160615 Kerem_mom benim bıçak saplanır gibi bi ağrı oluyor saniye sürüyor. spinal olucak evet doğduğunu görmek istiyorum.
Kerem_mom Fatma160615 benim işte saniyelik değil hep var yani böyle hafiften bi ağrı 😣 korkuyorum çok ilk gebeliğim ne normal onu da bilmiyorum
Esmakorkmaz Zumraasel 37. Haftadayım ben 🥰 sanırım 39 a gün alırken falan olur doğum. Çokta erken almak istemiyoruz sonuçta hala gelişiyor😊
Bebegimm1 Fatma160615 Bizimde bir aksilik olmaz ise 30 Kasım 😍 Gününü bilmekte çok heyecanlı ve sanki zaman geçmiyor 😅😅